Σε τί διαφέρουμε

Σε τι διαφέρουμε:

• Δεν «εκτελούμε» παραπεμπτικά, αλλά αξιολογούμε τον ασθενή συνολικά, λαμβάνοντας υπόψη το ιατρικό ιστορικό, αλλά και την ιδιοσυγκρασία του. Για εμάς δεν υπάρχουν μόνο παθήσεις ή προβλήματα υγείας που απαιτούν αντιμετώπιση. Για εμάς υπάρχουν ασθενείς με απολύτως εξατομικευμένες ανάγκες αποκατάστασης.
  • Οι συνεδρίες είναι αποκλειστικά ατομικές. Κάθε ασθενής, ανεξαρτήτως πάθησης, απολαμβάνει για εξήντα λεπτά της ώρας μια πλήρη φυσικοθεραπευτική φροντίδα, κατά τη διάρκεια της οποίας η παρουσία της φυσικοθεραπεύτριας είναι διαρκής και υποστηρικτική.
  • Έμφαση δίνεται στην αποκατάσταση μέσω των χεριών της φυσικοθεραπεύτριας (hands-on physiotherapy). Η πιστοποιημένη εκπαίδευση σε ειδικές τεχνικές κινητοποίησης της σπονδυλικής στήλης, αλλά και οι ειδικές τεχνικές μάλαξης των μαλακών ιστών, εγγυώνται ασφαλή θεραπευτικά αποτελέσματα.
  • Έχουμε εδώ και χρόνια καθιερώσει τη δυνατότητα για μια δωρεάν, και χωρίς κάποια περαιτέρω υποχρέωση, πρώτη επίσκεψη στο χώρο μας. Στην επίσκεψη αυτή μπορείτε να συζητήσετε με εμπιστοσύνη μαζί μας για την πάθηση που σας απασχολεί, καθώς και να ενημερωθείτε για το πιθανό πλάνο αποκατάστασης και το συνολικό κόστος των θεραπειών.
  • Ο τεχνολογικός εξοπλισμός του θεραπευτηρίου, επιλεγμένα σύγχρονος και καινοτόμος, ανταποκρίνεται στις τελευταίες επιστημονικές εξελίξεις, όσον αφορά τη φυσική αποκατάσταση, ενώ εμπλουτίζεται διαρκώς ακολουθώντας τις απαιτήσεις του σύγχρονου τρόπου ζωής.
  • Η φυσικοθεραπευτική μας παρέμβαση είναι πάντοτε βασισμένη σε επιστημονικές αποδείξεις (evidence based physiotherapy) με μοναδικό στόχο το καλύτερο και συντομότερο δυνατό θεραπευτικό αποτέλεσμα. Παρακολουθούμε επιμελώς τις εξελίξεις στο χώρο της φυσικής αποκατάστασης και τις εφαρμόζουμε πιστοποιημένα στην κλινική πράξη.
  • Ιδιαίτερη αξία δίδεται στο σαφή καθορισμό του στόχου της θεραπείας. Επικοινωνούμε και συνεχώς συνεργαζόμαστε με τον εκάστοτε ειδικό ιατρό σας συνδιαμορφώνοντας ένα εξατομικευμένο πρωτόκολλο θεραπείας για εσάς.
  • Καθ’όλη τη διάρκεια των θεραπευτικών συνεδριών παρέχονται στον ασθενή ενημερωτικά και εξατομικευμένα φυλλάδια που περιγράφουν λεπτομερώς την παθοφυσιολογία της πάθησης, περιέχουν πρακτικές συμβουλές, καθώς και ενδεικτικό, εικονογραφημένο πρόγραμμα ασκήσεων, που μπορεί ο ασθενής να ακολουθεί στο σπίτι.
  • Στις επαγγελματικές αρχές μας εντάσσεται η δυνατότητα οικονομικής διευκόλυνσης, η συνέπεια από μέρους μας στην τήρηση των ραντεβού, αλλά και η ευελιξία στο ωράριο εργασίας, προκειμένου να ολοκληρωθεί ο κύκλος των θεραπειών σας με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες.

Σκοπός μας είναι:

• Να σας ακούσουμε με προσοχή, φροντίζοντας να ληφθεί ένα πλήρες ιστορικό που θα περιλαμβάνει κάθε λεπτομέρεια που σας απασχολεί.
  • Να σας εξηγήσουμε απλά και κατανοητά τη φύση του προβλήματός σας, τις αιτίες που το προκάλεσαν, και το βαθμό στον οποίο μπορείτε να το αντιμετωπίσετε.
  • Να συνεργαστούμε ανοιχτά και υπεύθυνα με τον θεράποντα ιατρό που σας παραπέμπει για Φυσικοθεραπεία.
  • Να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημά σας στο συντομότερο δυνατό θεραπευτικό χρόνο.
  • Να σας εκπαιδεύσουμε στην διαδικασία της πρόληψης, μέσω συμβουλών εργονομίας και ενημέρωσης, ώστε να προστατευτείτε από ενδεχόμενες υποτροπές στο μέλλον.
  • Να σας βοηθήσουμε να ανακαλύψετε τα οφέλη της επιστήμης της Φυσικοθεραπείας: Χωρίς φάρμακα, χωρίς ακτινοβολία, χωρίς χειρουργείο, μέσω αποκλειστικά φυσικών μέσων, ήπιων τεχνικών και με χαμηλό κόστος θεραπείας, μπορείτε να διεκδικήσετε μια ζωή χωρίς πόνο.